.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخاب شهردار جديد رشت
شوراي اسلامي شهر رشت با 7 راي موافق، مهندس رضا ساغري را به عنوان شهردار جديد اين شهر انتخاب كرد.ساغري در نشستي با اعضاي شوراي شهر رشت متعهد شده است که تمام زندگي خود را وقف مسائل شهرداري و پروژه‌هاي عمراني شهر کند
جلسه شوراي شهر رشت با حضور اعضاي شورا، نعمتي، سرپرست شهرداري برگزار شد و عاقل‌منش، رئيس شوراي شهر رشت در اين جلسه اظهار داشت: اميد است با توجه به سابقه‌ي آقاي نعمتي که در سال گذشته نيز سرپرست شهرداري رشت را به مدت چند ماه بر عهده داشت، اکنون نيز تا شروع به کار شهردار جديد، تحولاتي را در بخش تسريع اجراي پروژه‌هاي عمراني توسط وي شاهد باشيم.

پيش از راي‌گيري، قاسمي، عضو شوراي شهر رشت در مخالفت با پيشنهاد ديگر اعضاي شورا در خصوص انتخاب ساغري به عنوان شهردار، با ايراد تذکر قانوني خطاب به اعضاي شورا گفت: نام آقاي ساغري از ماه پيش در بين برخي از دوستان اعضاي شورا مطرح شده و به جمع‌بندي رسيده بوده‌اند اما به لحاظ قانوني تاکنون اين موضوع مطرح نشده است.وي افزود: رشته تحصيلي آقاي ساغري ليسانس کشاورزي و سابقه مديريت اجرايي ايشان نيز مرتبط با شهرداري نيست. طبق قانون بر مبناي آيين‌نامه اجرايي که شرايط احراز تصدي سمت شهردار را مشخص مي‌کند، آقاي ساغري شرايط احراز اين سمت را ندارد. قاسمي يادآور شد: اعضاي موافق شورا از تبصره 10 بند ماده يک قانون که بيان مي‌کند در شرايط بحراني با تائيد شخص وزير کشور شهردار مي‌تواند از مقطع ديپلم انتخاب شود، مبادرت به اين امر كرده‌اند.وي با امتناع از مطرح نمودن شخص ديگري براي تصدي سمت شهرداري، گفت:شخص خاصي را براي جايگزيني پيشنهاد نمي‌کنم چون ساغري از پيش تعيين شده است. در ادامه جلسه عاقل‌منش، رييس شورا با اشاره به سوابق و مدرک تحصيلي شهردار جديد گفت: مهندس رضا ساغري داراي مدرک تحصيلي کارشناسي کشاورزي مي‌باشد و در حدود يک‌سال به عنوان مشاور شهردار و شورا مشغول به فعاليت بوده است. ايشان در عرصه‌هاي مختلفي فعاليت کرده‌اند و در حال حاضر نيز مدير عامل شرکت صادرات و واردات گيلان و در سال‌هاي پيشين نيز معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي گيلان بوده است. همچنين ايشان عضو اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران و روسيه و عضو سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي مي‌باشد.وي خاطرنشان کرد: ساغري در نشستي با اعضاي شوراي شهر رشت متعهد شده است که تمام زندگي خود را وقف مسائل شهرداري و پروژه‌هاي عمراني شهر کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.